G-7VYL7J9JJM

راهنمایی خرید کپسول اکسیژن + قیمت

راهنمایی خرید کپسول اکسیژن + قیمت

کپسول اکسیژن که به مخزن اکسیژن نیز مشهور است ، مهم‌ترین ابزاری می‌باشد که وظیفه نگهداری گاز اکسیژن را دارد. کپسول های اکسیژن از جمله تجهیزات پزشکی هستند که در اکسیژن درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. به این صورت که اکسیژن کافی و مناسب را برای بیمارانی که قادر به دریافت اکسیژن کافی به بدن خود نیستند ارائه می دهند. این تجهیزات پزشکی ، برای رساندن اکسیژن در خانه ، در حین حرکت و مسافرت و در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند و این تجهیزات اکسیژن موجود در مخزن را مستقیماً به بینی بیمار منتقل می کنند و برای حمل و نقل آسان ، از ترالی های حمل و نقل برای جابجایی کپسول های اکسیژن استفاده می شود.

برترین شرکت های اکسیژن ساز جهانی و محصولات آنها

دستگاه های اکسیژن درمانی، از جمله غلیظ کننده های اکسیژن، بیمارانی را که دیگر قادر به دریافت حجم کافی از اکسیژن از طریق تنفس هوای طبیعی نیستند، درمان می کنند. به طور خاص، متمرکز کننده های اکسیژن، اکسیژن را از هوای محیط جدا می کنند و اکسیژن را مستقیماً به بیمار می رسانند. به دلیل همه گیری جهانی COVID-19، بازار تغلیظ کننده های اکسیژن افزایش یافت.

COVID-19 یک بیماری تنفسی است. در نتیجه، متمرکز کننده های اکسیژن ثابت با جریان بالا برای درمان کسانی که علائم شدید داشتند مورد تقاضا بود. به دنبال واکسیناسیون جهانی و بازگشت *امیدبخش* به دنیای قبل از همه گیری، تحلیلگران iData پیش بینی می کنند که بازار در سال ۲۰۲۱ به دنبال افزایش در سال ۲۰۲۰ کاهش می یابد و سپس از آنجا به افزایش خود ادامه می دهد. سه شرکت پیشرو در این بازار با ارائه محصولات منحصر به فرد از افزایش تقاضا استفاده می کنند و رشد را تجربه می کنند.

خرید کپسول اکسیژن در وولکانو

۳ شرکت برتر غلیظ کننده اکسیژن در جهان چه کسانی هستند؟
سه شرکت تغلیظ کننده اکسیژن بیش از ۷۰ درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند و در آمریکای شمالی، اروپای غربی و سایر نقاط جهان سهام دارند. این سه شرکت عبارتند از:

فیلیپس
اینوژن
کایر

فیلیپس

فیلیپس در بازار جهانی دستگاه های مدیریت بیهوشی، تنفسی و خواب، از جمله بازار متمرکز کننده اکسیژن، پیشتاز است. چند نقطه قوت فیلیپس شامل نام تجاری شناخته شده در سراسر جهان، پایگاه مشتری وفادار، و تجربه گسترده در صنعت است. با این حال، فیلیپس یک شرکت بزرگ است و در نتیجه، فاقد تخصص است که شرکت های کوچکتر ارائه می دهند. به همین دلیل، فیلیپس در مناطق خاص با مشکل مواجه است.

اینوژن

اینوژن به عنوان دومین رقیب پیشرو در بازار تغلیظ کننده اکسیژن قرار دارد. این شرکت آمریکایی تنها بر روی متمرکز کننده های اکسیژن با راه حل هایی برای استفاده قابل حمل و ثابت تمرکز می کند. در مقابل فیلیپس، Inogen کوچکتر است، و از آنجایی که این شرکت فقط در بازار متمرکز کننده اکسیژن است، آنها توانسته اند مناطق خاص را شناسایی کرده و محصولات خود را متناسب با این فضاها بیان کنند.

کایر

آخرین اما نه کم اهمیت، CAIRE سومین رقیب پیشرو است. CAIRE اکسیژن رسانی به بیماران را فراهم می کند و بیش از ۵۰ سال است. این شرکت مجموعه متنوعی از محصولات را در بازار تغلیظ کننده اکسیژن ارائه می دهد که به آن اجازه می دهد تخصصی باقی بماند. CAIRE به ویژه برای مقاصد نظامی شناخته شده است و در غیر این صورت به عنوان یک نام تجاری بسیار قابل اعتماد شناخته می شود.

این شرکت ها چه محصولاتی را ارائه می دهند؟

برای دستگاه های اکسیژن درمانی، فیلیپس مجموعه ای از لوازم التحریر و متمرکز کننده های قابل حمل را ارائه می دهد. در حال حاضر خط متمرکز کننده های قابل حمل فیلیپ SimplyGo™ در حال معرفی است. محصول استاندارد SimplyGo™ تنها ۹ پوند وزن دارد و واقعاً در صنعت نوآورانه است. همینطور این دستگاه قابلیت جریان پیوسته و پالسی تا شش LPM (لیتر در دقیقه) را دارد. فیلیپس همچنین گزینه‌های کمی کمتر قابل حمل اما پیچیده‌تر را ارائه می‌کند، مانند سیستم اکسیژن EverFlo™ که روی چرخ‌ها قرار دارد و به راحتی قابل حمل است و وزن آن ۳۱ پوند است.

از طرف دیگر اینوژن خط تولید Inogen One® را ارائه می دهد. جدیدترین نوآوری این شرکت Inogen One G4® است که یک تا سه تنظیمات LPM را ارائه می دهد و در یک قاب بند حمل می شود. راه حل سبک وزن جدیدترین نسل از خانواده متمرکز کننده های قابل حمل و سبک One G® این برند است. اینوژن همچنین یک مدل ثابت از متمرکز کننده های خانگی را به بازار عرضه می کند. اینها همچنین نسبتاً سبک و کم صدا هستند و گزینه ای کم مصرف و جریان پیوسته را ارائه می دهند.

CAIRE به دلیل پیشگامی در غلظت‌دهنده‌های اکسیژن قابل حمل تحت نام تجاری AirSep™ و اولین کسی است که از اداره هوانوردی فدرال (FAA) برای متمرکز کننده قابل حمل خود تأییدیه دریافت کرده است. این شرکت همچنین خطی از متمرکز کننده های قابل حمل را با نام تجاری SeQual ارائه می دهد که بزرگتر از خط تولید قابل حمل هستند، اما با چرخ هایی طراحی شده اند که می توانند در اطراف چرخانده شوند. CAIRE همچنین خطی از متمرکز کننده های ثابت AirSep™ و همچنین سیستم های اکسیژن مایع و کاربردهای نظامی را ارائه می دهد.

دوست دارید کپسول های اکسیژن موجود در ایران را ببینید ؟ و در صورت لزوم خرید کنید ؟ اینجا کلیک کنید.

همانطور که پزشکان به دنبال محصولات جدید هستند، نوآوری باید به صنعت دامن بزند. برای خرید و مقایسه کپسول های اکسیژن و تحویل در منزل میتوانید کلیک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + یک =

G-7VYL7J9JJM